► World of Tanks: RNGesus #17 – That Kill Tho…

5,699 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (530 votes, average: 4.99 out of 5)
Loading...

Close Ad ×

Source: DezGamez

RNG. RNGesus series. RNG/Funny/Epic/WTF/Fail/Win Moments Compilation Video Series. RNG Moments / Derp Moments. Wins and Epic Fails!

► Once again:
1) Upload your replays to: www.wotreplays.com
2) Let me know what happened and when it happened.

In today’s episode you are going to see one of the most ridiculous kills I have ever seen in WoT.
Feedback always #1 information to see what you think about it, so please do that. Comment, Like, Dislike… whatever helps me to see your reaction.

Now sit back and enjoy the video!

41 Comments:

  1. Even though I know each clip is going to have some epic RNG I always seem
    to say wtf every time. Great video as always Dez.

  2. Nice AC/DC compilation!!

  3. 3:08 thats my freaking third battle in the T30 with the 155, i was getting
    frustrated from losing 2 in a row. so i loaded an HE. and went screw it.
    Now i love the tank, i made peace with the 155mm.

  4. Arty don’t care about your feelings

  5. fucking hilarious video man haha. love the intro haha

  6. cornellius cornwall

    468 likes….1 dislike W0T Te
    Fuq?

  7. Zvonimir Ćatipović

    Hahaha i am at 2:52 thx for putting in my replay bro :)

  8. I can hardly wait until armored warfare gets replays and we can see RNGesus
    AW edition!

  9. Dez i need to give u a compliment. your content is so epic. always. i love
    your videos – every single one. You deserve so much more attention in my
    opinon. Keep going on !

    I JUST FINISHED MY FKN MASTER OF SCIENCE IN ENGINEERING AND NEED TO SPREAD
    LOVE!

    Love to you man….srsly

  10. lol, that fucking intro man xD

  11. lol I wonder who the lonely cunt is who disliked the video

  12. So fucking awesome. Thank you Dez for another awesome compilation.

  13. Arturo Quirantes Ros

    Awesmoe video dude! Keep the great work please! Greeetings from Spain :)

  14. DexTeR Boomshakalaka

    I install WoT, i played it one week, i came to tier IV, Covenanter, and i
    fight in 10 repeatedly battles against stronger tanks, tier V and VI, so i
    pissed off and delete the game -.-
    Sorry for my English

  15. Brannan Darmawi-Iskandar

    props for using acdc, unlike those other people who use that modern crap.

  16. I just love the RNGesus series. Thanks Ship.

  17. +10 for the AC/DC

  18. I sent a nice rng video…but i think you haven’t watched it.However nice
    video. :”

  19. Seriously, WG needs to fix flying tanks. Crew dies if you do that.

  20. Thanks for featuring my replays (E100 OpAp and FV304)
    Awesome to see them back, great video as always!

    Have a nice day

  21. Roberto Avalos Jr.

    YEAH IM IN THE T49 😛 FINALLY THX DEZ

  22. ahahaha tek sad vidim dan te jebooo :D

  23. Boring vid sorry cant please them all 😉 Like ur AW vids the most

  24. Hi Dez. Didn’t think my Lorry Goomba stomp would make the thumbnail. I
    thought you missed out on the replay since I sent it 4 months ago!

    I can retire from WoT now. My legacy is secure.

  25. Tenkista999 - World of Tanks - War Thunder

    bulldog the best

  26. That opening sequence is the most confusing thing I’ve seen.

  27. Dez, i have a very nice game with my T34. can i send you a link to
    download?

  28. lol that’s me ,the last one,thanks Dez on showing it

  29. 1:14 STOP CAMPING!!!

  30. I miss pearl river…

  31. i shot on move blind kill while going back to base with my fv304

    when does my replay get featured?

  32. markiplier just got hacked :(

  33. I think i saw a couple of those on the RNG of WG. But it is always nice to
    see those crazy shots, awesome job Dez ;)

  34. What was the Super Pershing doing to that S-51? He could have shot him, but
    no…

  35. Do you need more material Dez?

  36. cool 8 mins ago

  37. 2 min ago 37 views 6 Likes 🙂 now 7

  38. Exploding Baconeer

    Great video btw

  39. Exploding Baconeer

    FIRST

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *