AMX-10 PAC-90 – BITWA – Armored Warfare

9,326 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (628 votes, average: 4.95 out of 5)
Loading...

Source: 05

Zaległa jeszcze z zeszłego roku chyba 🙂 Pojazd polecam.

45 Comments:

  1. pierwszy

  2. Pierwszy

  3. No nieźle ;)

  4. drugi

  5. hallack jak zarabiać dobrze w wot ?

  6. Franciszek Kruczkowski

    tesz niecierpie hitów

  7. te AMX

  8. ✌GrubyPatriota™ dawniej Achtung! ZSRR

    To dziadostwo chyba zawsze wyrzuca na topie przykladowo 3 Amx’y a reszta
    nizsze tiery…

  9. Hallack w TLD jak szukasz zwłok to patrz czy latają kruki!

  10. no wiem i po wiec mi jak fragowac M5 stuart. Bo nim fragowac to koszmar !?

  11. Hallack ty chodzidz do jakiejkolwiek roboty?

  12. Przemysław Kantelecki (OrianKhan)

    niezła zachęta na kciuk w górę 😀 jak żywy :D

  13. Dlaczego pod koniec filmiku w prawym dolnym rogu jakiś grubol w niebieskim
    dresie pomarańczowej czapeczce i żółtych rękawiczkach wychodzi z kanału i
    prosi o like ? xD

    Hallack mistrz !

  14. lapka i lecimy

  15. Andrzej Wiśniewski

    fajny film

  16. +hallack05 czy to są prawdziwe czolgi ?

  17. fajne wyniki nabija się tym czołgiem

  18. Świetna maszyna ale wykryta zalicza zejście, coś jak wt w wot

  19. Jak można mieć licznik obrażeń ?

  20. Grzegorz Sieczkowski

    Podoba mi sie hallack wyskakujacy z czolgu z lapka w gore :D

  21. Animacja “likowa” świetna. Omal się nie udławiłem polędwicą :)

  22. Kto zrobił tą animację z tym dziabągiem?
    Fajna

  23. Ależ ten gostek wyskakujący w rogu podobny do Hallacka.

  24. Hallacku czy jest możliwość wysłania poprawionego rysunku na konkurs
    rysunkowy ?

  25. licznik obrażeń można jakoś włączyć w grze czy to jest jakiś mod bo nigdzie
    odpowiedzi nie mogę znaleźć

  26. Czyli rozumiem opłaca się nabyć tę maszynę za 20 zł? :D

  27. HEAT jest dobry na lekko opancerzone pojazdy bez pancerza warstowego

  28. Kacper Mazurkiewicz

    Wow! Hallack fajna ta animacja! Lick!

  29. hallack z łapką w górę był dobrym pomysłem :)

  30. Fajny zachęcacz do polubienia :D

  31. Heaty są na tym niszczycielu całkiem spoko lecz strasznie wolno lecą
    dlatego lepiej ich używać na bliskim dystansie.

  32. Hallacku jaki masz czas przeładowania po rebalansie bonusów?

  33. Jeśli chodzi o ERC to wyśmienity pojazd szybki, zwinny, mały, no i ta
    depresja hmmm.
    P.S. Wyśmienita bitwa Hallacku

  34. Nie uważasz że ta gra jest jakaś bez jaja dźwięki fizyka oddanie ciężkości
    wszystko do poprawy tylko grafika jest ok??? w wot jak oddajesz strzał z td
    to chciało by Cie cofnąć na fotelu przed kąpem tu przede wszystkim tego
    brak nie sadzisz???

  35. hallack nagraj wersję mobilną wot-a czyli World of tanks blitz

  36. dlaczego nie moge grać 3 tierem

  37. Hahahahah Armored Warfare gra w której robi się więcej obrażeń na poziomach
    nisko tierowych od tych na 6, 7 i niektórych 8

  38. Mała graficzka Hallacka z tanku super łapka w górę ;-)

  39. hallack chcesz kod do armored o wartosci 70zl oddam 🙂 Pozdro wotowski
    aikon353 :)

  40. hallack, w nowym cd-action jest kod do armored warfare

  41. Hallack, ciebie bym o to nie podejrzewał. Ty w tym upierdliwym piardku? =D

  42. Фарида Абизова

    как ты снимаешь видео

  43. Mam pytanie do wszystkich graczy , korzystaliście z przysposobienia
    wojskowego ?

  44. Czy tylko mi się wydaje, że ta gra jest całkowicie zjebana z wota ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *