BRITISH SHIPS GAMEPLAY – Fairmile D GUN BOAT (War Thunder Naval Forces)

37,449 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1,157 votes, average: 4.64 out of 5)
Loading...

Close Ad ×

Source: PhlyDaily

START PLAYING!! Download War Thunder NOW!
SHIPS GAMEPLAY – GUN BOAT ()

Follow my TWITCH!

49 Comments:

  1. #1 intro

  2. RandomSpaceManInSpace

    Why does PT-109 not have 37mm?

  3. I hope to see subs

  4. David S (TheRedBaron)

    Misleading video title. These are boats, not ships.

  5. Good looking game sad the war thunder is not having big ships battleships
    ….

  6. phloat daily

  7. Can anyone help me with something about planes? I’m getting pretty good
    with attacking but I don’t know what to do when someone dives on me?

  8. This thing is going to rip planes out of the sky left, right, and center!
    I’m in love.

  9. hey phly, you know what they are gonna put in for germany?

  10. gabriel matijevic

    cool sound.Like you are on the boat.

  11. dude love the intro

  12. cool intro man!!!!

  13. dustin off the old WoWS intro :P

  14. Wooooowwwww i Will buy that

  15. this game can do one

  16. what a fail this will be,all British line ups will get nerfd so that they
    are slower,less armour and have crappier guns,gayjin all over .
    Fuck this game

  17. PLEASE FOR THE LOVE OF GOD KEEP THIS CHANNEL TRAILER

  18. British boats are build like tanks British planes are build like tanks if
    only British tanks where build like tanks

  19. phlydailyfan yeah

    Nice ! Yo Phly

  20. Ok the Brits are getting ships, im happy.
    And Holy Shit this thing looks Powerful. Who needs Little Katie’s? Or the
    Stronk T34 Turret when you have a 40mm pom pom and a shit tonne of 20mm

  21. Is better if they wait a year and they ‘ll add battleships

  22. I can’t wait till UK gets vospers and mgbs

  23. why not submarines they can kill AI BBS and shoot planes or get bombed by
    them.

  24. The Volgingraptor

    Hey phly in your gaming videos make my screen go fuzzy plz reply back to me

  25. All I see is an extra AA unit to watch out for.

  26. SUBS!!!! SUBMARINES!!!! COME ON GAIJOOB!!! ADD SUBMARINES!!!!! WOWS WILL BE
    ANNIHILATED IF YOU DO!!!!

  27. omg im so freaking hyped. im wordless watching the gameplay

  28. Divenire Blitz survival Games

    SUBMARINESSSSS!!!!!!

  29. Niko and Ante Gaming

    WE WAN’T FORREST GUMP’S FISHING BOAT

  30. Stop going on about warthunder ships.. this is warthunder boats

  31. Derp “derb009” MVG

    Uk ships better be good XD after all planes and tanks aren’t the best

  32. “OMG, 29 people !!!”

    Bismarck crew : +1500 ! LOL !

  33. okay so is this hinting at subs what other reason is there for depth
    charges?

  34. พัสกร บุญยงค์

    wow

  35. Let’s bring the tank combo back with the teacup and the teapot
    combo(attempt 5):
    The feared crusader mk 3 and the slow or deadly Wellington or the typhoon
    with bombs (the 7.7 one)
    Bring the British to victory!

  36. I think this is where the Philippine navy can be shown xD

  37. T as copié Fanta pour l intro !!!!

  38. I am looking forward to this. Looks like it could be fun.

  39. Your intro is killing it is so good!!

  40. all dat crew…cannon fodder for the enemy….yay!

  41. If they don’t add subs then the amount of submarine chasers they’re
    planning to add will be incredibly redundant.

    …And for the love of god if you’re going to have a livestream at least
    let someone who knows something about this shit do it instead of this
    rambling crap. Practically no useful information from this guy at all.

  42. and this is exactly why I quit playing warthunder..Russians r complete
    liars and dummies..they said they would add ships and they didn’t..sorry
    Gaijin but if u think gunboats r ships then u should look up ships in the
    dictionary because these boats r in no way ships..and these boats r
    completely stupid..WT is going 2 end up losing alot of players over their
    ignorance..my cpu went kaput a while ago and haven’t had a desktop in over
    a decade instead using laptops but now I will b buying a new desktop soon
    so I can actually play world of warships..and I know I’m not the only
    1..Gaijin needs 2 realize that alot of players left wargaming 4 them
    because they had a better overall gameplay and alot came over when they
    said they would add ships but seeing how now they’re not their going 2 take
    a big hit..

  43. Warthunder : Fishing Ships

  44. “I play games so that mean’s I’m qualified to talk about game development”

  45. WORLD OF WARSHIPS TRALIER COPYRIGHT

  46. Great video Phly.

  47. Keemstar The Rat leader

    war thunder – coast guard/ boarder control

  48. omg that intro is fabulous

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *