Calculated Shot on Airborne T49

1,654 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (203 votes, average: 4.95 out of 5)
Loading...

Close Ad ×

Source: Taugrim

Thought I was dead, he ended up airborne instead.

The gets a “A” for effort but “F” for execution 🙂

43 Comments:

  1. What a shot!

  2. First

  3. LOL nice one…

  4. Neo Armstrong Cyclone Jetcanon

    impressive

  5. Had basically same face-off on Sand River. I was in the Bert and Cromwell B came flying through the air with the greatest of ease. Suddenly, Bert released a shell of fury and one shot him in the air. It was such a beautiful sight with flames of glory.

  6. Confirmed uniscum haxs.

  7. That guy was hungry for your ass 😀

  8. Mihael Miličević

    LMFAO

  9. Marco Payri Garcia

    Uhhh that’s gotta hurt

  10. Nice shot

  11. 0:53 that voice

  12. PULL! *shotgun noises*

  13. s-s-s-s-SOVIET BIAS lol xD

  14. I have done that, once, and it’s a great feeling.

  15. Four years of World of Tanks… I’m gonna guess it’s a good game

  16. Need the Price is Right Fail horn when he tries to jump. Good shooting.

  17. SWEEEEEEEEEEEEEET

  18. Nice cockroach extermination lol. This dude had no idea who he was dealing with.

  19. mahamudra mahamudraa

    so almost point blank, dead in the center, no lead nothing shot = calculated?
    Its a nice shot dont get me wrong but i dont see where the calculus comes in aiming dead center to something and clicking.

    • mahamudra mahamudraa

      James Downes the fuck is wrong with you? do you argue just for the sake of arguing? im not denying that its a good shot. im saying the video title is misleading and does not describe the content of the video or the nature of the shot to the point where its not even clickbait. its just wrong. maybe start commenting after you actualy understand what you read. why do you even bother reading if you intend to spout random shit anyway?

    • So what? Did you waste 56 seconds to watch it and 10 minutes acting all aggrieved, do I smell jealousy in the air?

    • mahamudra mahamudraa

      Paul Rigby another SJW. get a brain surgery.

    • What are you bleating about? Whining little gimp.

    • mahamudra mahamudraa

      go to school you moron

  20. i watched so many of your guides, that when i watch this, you’re actually speaking during the video 😀

    nice shot, sir

  21. hey-ooohhh

  22. Did that once. Shot a light as it came of a ledge. Old map with a beach side. Couldn’t believe it when I did it and never repeated.

  23. LOL, nice!

  24. Nice shot

  25. lol “For I have slipped the surly bonds of Earth”……

  26. T49 “mayday! I repeat mayday! We are going down!”

  27. I ws thinking … “how does he have such good stats with T-54 ltwt when he lets T49 to farm him”

    Then I realise it after I see that shot, I’d have never hit that 😀

  28. tbh though, why did you keep giving the T49 shots on you when the T30 fired

  29. I would like to disagree with some comments here, if I may. I think it is a calculated shot in the way he baited the 49 into sacrificing himself, thought he had the easy kill, the bait was dangled and BOOOM back to garage, good vid imho.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *