KV-122 – POW RIGHT IN THE KISSER (War Thunder Tanks Gameplay)

35,782 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1,441 votes, average: 4.96 out of 5)
Loading...

Source: PhlyDaily

ϟ -Want Free GE?
-2 – POW RIGHT IN THE KISSER ( Thunder Tanks Gameplay)

So I have this second channel where I upload games that I in my free time, it’s pretty dope (bias) Check it out!

50 Comments:

  1. I vote for the Easy Eight, the M4A3 Sherman (76); the APHE buff, as well as
    the Ez8’s HVSS makes on-the-move tank duels absolutely lovely. If you’re
    doing Combined Arms, I always use the P-47 and/or the F6F, but you just did
    a ’47 vid, and almost every US tank you do, you seem to use the Tiny Tims
    anyway, so you’re call.

  2. i love the ability to one shot with a 40 mm Pak gun

  3. what is this bs music phly!?!?!??!?! GO BACK TO OLD MUSIC INTRO!!!

  4. RIGHT IN THE CUPOLA!! GIVE IT TO ME!
    AHAHAHHA XD

  5. Russian Accuracy Comrades

  6. Play the Sabre!!

  7. KV-1S and PE-2 soviet steel sends stuggs scattering

  8. pls the zis-30

  9. kv1s is in this game..

  10. russian bias agian

  11. jingles subscriber/salt mine slave

    i give up this is my last attempt #40
    phly plz play.tje sherman firefly and the mosquito fighter bomber out for a
    spin
    fot the queen phly….

  12. Luis Martinez Gamboa

    Dude someone can send me a tutorial to range a target recently a star to
    play sim battle and I don’t have any idea how to shoot so I shoot like 5 or
    6 shoots to hit a target so I want to practice ???

  13. yay phly say some a good thing about wot my 2 fave game

  14. Hey Phly can you play the KV 122 ty

  15. 10:51 that was one of the most unluckiest dead by arty that i ever seen…
    Sent that to thundershow Phly!

  16. Rest in Peace pre-0.9.3 Tier 6 KV-1S. You will always be missed.

  17. Thanks for doing this after I requested it about half a dozen times.

  18. Anonymous McAnonymous

    ZUT-37 and Zhukovsky’s I-153!

  19. Dear PhlyDaily plz react to Hell of the War(Short War Moive2016)

  20. the ISU-122 had the 122mm at 5.7 for a long time lol, just no turret

  21. Fly out the new American jet F9F-8 Cougar

  22. Hey phly try a sim battle

  23. this tank is a kv1s meaning a kv 1 + is

  24. 0:23 what is “thunder war” phly?

  25. PLZ play the M4A3E2!!

  26. Phly, please bring back old intro song! I loved coming home from school and
    hearing that song wth you hyping shouting, “WELCOME BACK TO THE
    CHANNEEEEEEELLLLLL!”.

  27. sees lineup…

    ….

    RUSSIAN BIAS CYKA BLYAT IDI NAHUI YANKEE

  28. DarknessDragonTR [Efe]

    get the rarest tank you know in wt phly 3th atteptmaskl(derp verb vol.3097

  29. Thunder war???

  30. The MAUS Pls……..Its been absent for a long long time to be fair. Give
    the beast a chance.
    Let Zeeeee germans have funzzzzzzz…

  31. how do you have so much gold eagles ?

  32. I liked the way you did the JagdTiger video FUNNY AF…try to make more
    videos like that ;)

  33. What is the intro song?

  34. Great job with the volume levels and managing the peaking, Phly. Really
    great editing work! :)

  35. I enjoyed the Jagdtiger video more tbh.

    Not enough random alien messages and “how to —- By Phly” tips in this
    video.

  36. PHLY PLEASE PLAY TIGER H1(23Rounds) AND FW190 F-8(Max Bombs)

  37. pff Panther reverse is only 4km/h ! which sucks so bad.

  38. Nice intro

  39. I like WT and I also like WoT

  40. KV-122 is good, but the IS-2 is better!

  41. That shit must take a day to reload irl, having the back bit of the
    ammunition beneath you can’t be very effective.

  42. BIG GUNS = BEST GUNS = AWESOME LIIFFFEEE

  43. Jagdpanther and FW190 please :)

  44. could you please play the tiger porsche with its hybrid engine

  45. that Comet I you killed at 7:33 was me ?

  46. Hey fly, you like big cannons? Play the t-44-122 and choose the plane
    yourself

  47. this tank is basically an SU-122 with an is-1 turant and a kv chassie

  48. Grant Wiggo (FriendlyGamingManner)

    “welcome to some thunder war” :/

  49. when u got that shot to dip in for that tiger kill, I do that all the time
    with my kv2

  50. thats just a kv 1 with a dt122 mm gun with is-1 turret

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *