SPIC goes ham.

5,320 views
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (503 votes, average: 4.96 out of 5)
Loading...

Close Ad ×

Source: TheFochYou

Intro song: Steel and Glass by nervous_testpilot
http://nervoustestpilot.co.uk/album/steel-and-glass-ep
Mods used: xvm
System specs: FX 8350, GTX 760,
Want to help the channel?

53 Comments:

  1. Fochy why dont U play A.W?????
    Its much beter….

  2. the arty targeting you at beginning was actually smart i was amazed…. but
    the focus on u for so long was a bad move

  3. Ladies and middlegen!

  4. I found it way to funny how predictable it was that that t44 had fallen off
    the cliff xD

  5. SPICS, NIGS, JAPS and CRACKERS, all go ham eventually…

  6. Hate campers in scouts,worst thing in WoT.
    Go scout for your team for change :P

  7. nice replay foch
    foch is one of the few unicum that dont actually fire gold

  8. i still wonder why foch, you still complain about arty when at 4:20 the
    light tank is point blank in front of the his gun and its “balanced” that
    he actually hit him.

  9. nice guessing where t44 was lmao xD gg fuch

  10. Spice panzer? lol

  11. siegeszug_im_overdrive

    I love the comments Foch makes.
    Kinda … fresh somehow.

  12. Good change of pace. You stopped schilling the Japanese POS Orcy Tanks for
    a while. Thank You. Boy am I sick of those POS Huge POS Tanks. I will be so
    glad when WG nerfs them to death. They are worse than Turpits and Lowes.
    Everybody thinks they can buy victory and all they do is hog up space on
    the maps.

  13. Comhghall Geraghty

    well played Foch

  14. When can I get a Panzer Spice sticker for my tank?

  15. i like 48 fps <3

  16. bravo! bravo! I hate this tank, but you make it look easy.

  17. – no sprem
    – no platoon wankery
    – no OP tanks with 5 crew skills
    Sometimes I feel like Foch is the last WoT player worth watching.

  18. Wow awesome tense game man, great vid!

  19. This replay, this shit… I’ve never seen like this!!!

  20. i hate that tank, i dont know why but when i see it i want to kill it so
    badly and die -.-

  21. 48 fps tho :^)

  22. nobody expects the mexican inqusition….

  23. Foch: is that a reticle mod you use or is it possible to hide the HP circle
    in the client?

  24. ham and beans?

  25. 2 Videos in one day by Foch…. WHAT HAVE YOU DONE WITH THE REAL FOCH !!!

  26. Yet the AMX 1390 still can’t use Vstab -.-

  27. Sand and a “spice” panzer …. this a Dune DLC? ;p

  28. Nice one, used to be sorry about the VK they took out, but the first game
    in this felt so easy and natural, I really like it.

  29. Foch, I just thought I should correct you…you need 1 minute and 40
    seconds to cap, which is exactly 100 seconds…1 second for each cap point
    :)

  30. Nice camo job. I used to have a tie like that back in the 80s

  31. marquitoescort2011

    Didnt foch upload this like a weak ago?

  32. that t-44 lmao

  33. Light tank being focused over other tanks? Classic light tank syndrome.

  34. oh artys – the love of our games. They help to balance the game and they
    are preventing camping. It was nice to see how they miss you time, after
    time, after time, especially when they focused you at the very begining of
    the game. Good stuff, want more :).

  35. Isn’t it SP1C?

  36. Isn’t it SP1C?

  37. Wasn’t this game from your stream??

  38. Different encoding? Looks sharper than usual.

  39. Great game!

  40. Wachira Narongsack

    wow already a new video?!

  41. Foch r u in Poland right now ? I’ve seen guy looking exactly like you today
    :P

  42. Amazing play as ever Foch.

  43. Wow wow Foch goes Racist… Lol

  44. foch putting it down…. beautiful performance buy this man a candy bar

  45. What an unfortunate tank name.

  46. damn Fochy. two videos in one week. what’s wrong dude? no more beer in da
    house?

  47. THATS RACIST DansGame

  48. damn gg

  49. Loved ure stream today

  50. “Gewürzpanzer” o_O Pretty interesting!

  51. ayy under 100 club

  52. ONLY 42 views…. Damn, this never happens…. HY MOM!!!!

  53. Massimo Pagliarulo

    hi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *